vart ska resten komma ifrån?

Jag behöver bara få ihop en halv sida till på arbetet sen får det duga. Undrade först hur jag skulle få ihop det men sen kom jag på att man kunde koppla det man skrev om till målen i Teknik och läroplanen och då var saken biff:) Det ordnar sig nog...

Mannen har fått reda på hur han ska (den har vi hört förrut) jobba från nu och en tid framöver. Stockholm natt varannan vecka och Göteborg dag varannan vecka är det nya budet. Nu är han till Stockholm så i morgon när han sover får jag nog ta med mig datorn, böcker, ungarna och lite annat och rymma till svärmor för då ska han sova...jösses vad kul:S

Chokladtjuven är hittad förresten...det var sonen och han erkände så snabbt att jag inte kunde bli arg...snopet...

Kommentarer
Postat av: whatthefuckdotcom

Hahaha, vilken busunge ;)... men du, du kan ju köpa hörselproppar åt gubben så kan ni va hemma :)

2009-01-05 @ 22:35:58
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0