tisdag morgon

Då var det redan morgon. Färgade utväxten i går kväll men eftersom jag gick och la mig innan håret torkat fick jag se resultatet i morse först. Jag ser ut att ha klarat det:) Jag hade en förpackning hemma som jag fått, inte samma färg som förra gången men inte så olika så det funkade. Undrar om jag ska gå och titta på termometern eller om jag ska vänta tills pannan tagit sig så jag vet att det kommer att bli varmt här inne i alla fall?

Fick en spamkommentar i går tror jag...vem föredrar du, Linda Rosing eller Carolina Gynning? Ööhh...ingen! Tänker inte följa länken...jösses vad busig jag är;)

Kommentarer
Postat av: whatthefuckdotcom

hahah, kunde dom inte ha laggt på "kolera" på listan man fick välja i så man kunde välja något!!! Hahahaha! Dom är roliga dom där :)

2009-01-06 @ 13:42:15
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0