sååå trött!

Jag känner mig lite sliten...
Jag har läst 70 sidor på förmiddagen, handlat frukt, fixat lunch (korv med bröd)och samtidigt försökt unvika att mannen vaknar trotts att jag haft en snorig 4-åring hemma. Det räkte där någonstans tyckte jag men dagen var inte slut... tre timmar föreläsning och sen fotbollsmatch. Inte jag förståss men jag trodde jag skulle få åka direkt till Fjugesta men ack nej...en trött och tjurig man hade datakrångel så det var bara att åka förbi hemma och fixa datorn och hämta med mig krångel. Stene fick storstryk men det är smällar man får ta. Nu har jag fixat mat till en hungrig buse, lånat ut datorn till krångel som inte vill se samma program som sin bror. konstigt...dansande prinsessor skuttar runt i min datorn så jag fick ta den andra datorn.

Sliten i dag men livet får en ny chans i morgon=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0