nä men oj då!

Skulle kolla efter ett par inneskor till jumpa och fotboll till busen på tradera men råkade buda in dessa fina till våren för 40 kronor=)
Nike fotbollsskor stl 38.5 Finfina röda fotbollsskor till utefotbollen till våren :)

Min buse är en hävert på att kvadda skor på en vecka och fick senast i dag ett par huggarstövlar för lite mer pengar...nu får det bli inneskor från Tradera... fast i morgon tänkte jag vinna auktionen med dessa så han har något annat än stövlar och kängor att sätta på fötterna
 gymnastiksko stl38 Panther   De är nu uppe i tre kronor=)

Fast det var ju inneskor han behövde mest...
Funderar på dessa
Blå/Vita Adidas skor "Stabil stl 38 (size 5)   De kostar lite mer men är finfina adidas och borde hålla vårterminen ut om jag har tur.

Som jag planerar (om det inte går åt pipsvängen) så kommer busen att ha tre par nya skor under 300 kr.
HAR JAG SAGT ATT JAG ÄLSKAR TRADERA ?

Undrar om det är bara min unge som kan förvandla ett par fina skor till trasor på en vecka?


Kommentarer
Postat av: whatthefuckdotcom

Vilket fynd!...



din pappa heter möjligtvis inte arne??? Alla hans ungar har olika tummar??? Har jag hittat ännu en syster??? Jag har hittat 6 st hittills, men jag tror jag har fler??? ;)

2009-01-30 @ 09:25:24
URL: http://wtfdcom.blogspot.com/
Postat av: whatthefuckdotcom

Sex systrar vet jag 100%, kanske en bror i norge och säkerligen några utomlands.. min far var sjöman. ;) (Träffar dock bara 2 av syskonen, det räcker ;))

2009-01-30 @ 10:26:11
URL: http://wtfdcom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0