liten sjukling

Krångel har krånglat i natt...jag är skittrött...det är nog hon också för hon sover som en stock på soffan med feber den lille stackarn. Själv har jag varit hos datasuporten för fixning av virusprogram till min och mannens dator. Vad han installerade har jag ingen aning om men duger det åt honom som är datanörd så duger det åt mig=)  Gratis är det också så det kan nog inte bli så mycket bättre. Även installationen och annat var gratis...jag gillar min datasuport, den är bäst=o)

Borde egentligen plugga eftersom jag har 100 sidor kvar att läsa men jag har svårt att hitta motivationen i dag...det får bli i morgon. Jag kommer ju ändå att sitta här hemma med min lilla sjukling och barnprogram i bakgrunden hela dagen så det får bli i morgon. I morgon ska jag också lägga ut de fina utmärkelserna jag fått. Jag är så glad för dem:)

Kommentarer
Postat av: Dagens Eko

Vilken lyx! Min datasupport kostar mig oftast en middag ;)

2009-01-25 @ 18:41:56
URL: http://dagenseko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0