konstig eftermiddag

Jag åkte för att hämta två barn men kom hem utan för de är och leker. Finns massor jag borde göra men kraften försvann efter ett telefonsamtal för några timmar sen...väntar på ett nytt för att få se hur saker ligger till. Tänker på min kompis som inte fick ett trevligt besked...fan jag hade hoppas på detta.

Listorna med grupper har äntligen kommit upp på blackboard, jag känner en i min grupp vissa känner ingen. Jag får nog ställa mig i gruppen som de lyckligt lottade. När man får syn på alla nästa vecka finns det säkert fler man känner igen men inte vet namnet på.

Kommentarer
Postat av: Siri

Jag är så illa tvungen...:) Hamnade i en bra grupp oxå...hoppas allt löser sig, och att du känner fler! yes ses på måndag! Kram

2009-01-16 @ 17:04:33
URL: http://siriboman.blogg.se/
Postat av: M-L

Jag känner igen en i min grupp, men känner egentligen ingen. MEN jag tror- om jag inte har fel på person - att du och jag hamnar i samma (6?)? /MarieLouise

2009-01-16 @ 17:39:44
URL: http://3mirakel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0