jag känner mig klar:)

Min och Christins redovisning gick bra och man känner sig mer och mer klar med den här kursen. Känns skönt:) I morgon ska vi bara diskutera boken vi läst och skrivit om så det känns inget jobbigt alls. Börjar däremot känna mig lite orolig för måndag morgon. PDI B börjar och jag ska helst vara på topp...vi ska ha klassfest på lördag och jag behöver inte köra...jag kommer inte vara på topp på måndag...

Blev lite sent i säng i går kväll också eftersom det lilla husdjuret som när hon är snäll och söt kallas för Bella men när hon gnager på gallret om kvällen kallas råttjävel hade som vanligt varit en råttjävel så jag släppte in henne i badrummet så hon kunde springa lite. En stund senare var jag och borstade tänderna och glömmde stänga dörren...inne var två katter...jösses vad vi letade...vet ni hur bra en hamster är på att gömma sig? Väldans bra! Vi hittade henne tillsist i köket bakom gamla vedspisen som hennes bur står på. Hon blev väl trött och ville gå hem antar jag...

Kommentarer
Postat av: whatthefuckdotcom

Hahaha, eller livrädd med 2 missar lurkandes i vrårna, stackars liten :)

2009-01-12 @ 13:50:38
URL: http://wtfdcom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0