ja men heja begagnat!

Det är inte bara jag som handlar på Tradera och Blocket. I den här artikeln kan man läsa om en familj som köper och säljer det mesta på blocket. Jag gillar Tradera, mannen gillar Blocket=) Fast det kan ju bero på att jag köper kläder och mannen maskiner...fast sist var det jag som fyndade på blocket, skridskor i toppskick till krångel för 50 kr. På tal om tradera så är fyra par byxor till krångel och en parfym till mig på väg till min brevlåda just nu:) Har ju faktiskt köpt en hel del nya kläder från meandis tidigare kollektioner till mig=) Jag måste nog in och kolla min minneslista...

Kommentarer
Postat av: Lotta

Lite jobbigt med tradera är att man måste vänta på att få reda på om man vunnit auktionen. Jag gillar inte att vänta ! Ja haha, jag undrar också vad jag gjorde innan datorn tog över =)

Ha de' gott =)

2009-01-13 @ 08:20:33
URL: http://lisenj.blogg.se/
Postat av: Kristin

Har du hittat ngt schema till PDIB?

:)

2009-01-13 @ 14:27:07
URL: http://snowseesblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0