vem lyssnar inte?

Jag trodde mannen skulle sluta halv sex...det sa han i går...trodde jag... Halv sex blev han avbytt och åkte hemmåt, så långt stämde det...fast det var från Karlstad han åkte inte Örebro...det var visst tio mils skillnad. Oj då

Nu har mina trötta ungar slagit sig ner i soffan för kvällen och kommer inte att flytta på sig förrens jag tvingar dem i säng. I kväll kollar de på det hemska svampbob igen. Gaaahhh! Vet ni hur mycket jag hatar den där vidriga tvättsvampen??? Så hääääääääääääääääär mycket!

Han är lite söt när man slipper höra honom=)

Kommentarer
Postat av: whatthefuckdotcom

Hahaha, instämmer helhjärtat, jag brukar försöka lura Malcom att ljudet är trasigt på tvn... tyvärr börjar han genomskåda mig...

2009-02-10 @ 08:37:15
URL: http://wtfdcom.blogspot.com/
Postat av: Fatima

Ha ha, jag som frivilligt köpte 4 filmer med honom till barnen för nån månad sedan. De går varma här hemma, dessutom bakades det en svampbob tårta i går (15/2) när Viggo fyllde 4!

2009-02-16 @ 11:03:49
URL: http://misssnoopy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0