Uppe med tuppen

Har lite problem att somna om i dag...väckte mannen klockan fyra sen har jag legat här och vridit och vändit på mig sen dess...tänkte jag kunde surfa lite så kanske jag kan somna om en stund, vi får se hur det går. Jag ligger i alla fall i sängen så det är bara att släcka lampan om jag blir trött...

Annars är det skola i dag, grupparbete om inkludering i klasser. Var med och föreslog att vi skulle spela teater om vårt ämne...undrar hur jag tänkte då? Jag kan ingenting om teater och tycker nästan det är läskigt...jag borde lära mig vara tyst i bland...

Kommentarer
Postat av: Catti

Det finns fler som inte sover efter ordning. Detta tillhör INTE vanligheterna för mig en måndagmorron. Och det där med teatern...hahaha, du får nog skylla dig själv =) Ha en bra dag

2009-02-09 @ 05:15:38
URL: http://lakritsfantomen.blogspot.com
Postat av: Hanna

Kan det vara den otroligt vackra fullmånen som spökar för dig? Jag brukar känna av det men inatt har jag sovit som en stock.

2009-02-09 @ 12:25:26
URL: http://familjenhenriksen.blogspot.com
Postat av: Emelie

men käre nån... mannen får väl ställa väckaklocka!

2009-02-09 @ 12:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0