morgon igen...

Verkar som jag bara hinner blogga på mornarna i bland... Nu är det morgon och jag ser fram emot en dag på universitetet. Jag och min kompanjon skriver på vår examination och vi fick ihop två sidor i går. I dag hinner vi nog ännu mer eftersom vi inte har någon lektion utan kan koncentrera oss på uppgiften. Eftersom det är en kort kurs behöver man inte läsa mer nu och efter torsdag är det tre sköna dagar utan att läxorna hänger över en som ett tungt moln. Solen kan skina i mitt liv till helgen! Eller vänta nu...det finns lite andra moln också...  Ja ja jag får fokusera på solen så blir nog helgen bra =)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Yes, jag tog steget o bytte ! Äntligen måste jag säga =O

Nu kan jag blogga när jag själv vill o inte bara när bloggen behagar funka !!

2009-02-17 @ 23:36:52
URL: http://lisenj.blogspot.com
Postat av: MarieLouise

Sol låter bra, tycker absolut att du ska koncentrera dig på lite solsken i helgen! =)

Hoppas arbetet går bra! Kram

2009-02-18 @ 07:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0