japp!

Nu har jag varit och simmat=) Det var inte förmiddagsöppet i Hallsberg så jag åkte till Kumlahallen. Hade bestämt mig för att simma 500 m eftersom det var rätt länge sen jag simmade. Men ingen av de andra motionärerna gick upp så jag simmade lite till...750 m blev det så nu känns det bra. Hittade inte baddräkten i morse så jag tog en bikini som brukar sitta bra...den satt inte så bra...överdelen var typ förstor så jag måste nog leta på baddräkten till nästa gång. Det är jobbigt att rätta till bikinin hela tiden när den inte sitter still.

Ett helt gäng högstadieungdommar var där och hade lektion...tur man inte är 15 längre. Jösses vad de ska piffa och greja. Många typ, ba och hon är sååå jobbig kom till uttryck i bastun. Jag gick...för att inse att det var fyra av dessa töser i kö till hårtorken och jag hade glömt min hemma...jag åkte hem med blött hår. Gissa varför?

Nu är det högtid för plugg :(

Kommentarer
Postat av: whatthefuckdotcom

Hahaha, skönt med ett bad och så fick du ju lite humor i form av tonårs-tugg också ;) Vilken unerbar morgon :)



Plugga lugnt :)

2009-02-23 @ 12:23:36
URL: http://wtfdcom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0