tillbaka från mulleskogen

Nu har vi kommit hem från mulleskogen. Mannen(!) tog med sig busen på fotboll i Finnerödja och jag och krångel tog mulle. Lite fika i skogen sen fick jag utan problem gå en sväng. Hittade en annan mamma som jag gillar skarpt och tog med mig henne på promenad i en timme. Vi skippade svamparna för hon hade inga stövlar men en lång och skön promenad med mycket. Jag är ju en ganska (okey väldigt) babblig människa och hon ligger bara några steg bakom mig så vi hann med mycket på vår promenad.

Om det ser lite annorlunda ut här på bloggen så är det Lerica som fixar och trixar lite. Jag tycker det ska bli jättespännande och se hur det blir. Denna för mig helt okända snälla människa fixar och grejar och jag är stum av tacksamhet...det är inte ofta jag är tyst...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0