Utmaning

Jag blev utmanad av Tant Mysans konfysa tankar på följande:
berätta sju saker om dig, det kan vara både alldagliga och knäppa. Så här kommer sju saker om mig:

1. Jag har problem med närminnet...speciellt har jag svårt att minnas var jag lagt saker. Detta kan ge mig huvudbry otaliga gånger om dagen och är ganska tidskrävande.

2. Jag är storsnarkare och detta utmanar både min egen sömn och de som är i min närhet.

3. Jag är ingen tävligsmänniska och har därför svårt att utmana mig själv till att träna lite hårdare...lagom är bäst!

4. Jag är vansinigt blåögd och tror det bästa om alla människor.

5. Jag har svårt att stå emot ett bra pris...

6. Jag hatar att städa men älskar när det är städat...jobbig situation som jag kämpar med varje dag. En dag ska jag också bli ordningsam tänkte jag.

7. Jag är en optimist av livet:) Jag försöker alltid att se det som är possitivt. Det har tagit mig igenom många svårigheter i livet men också vardagen. Enda problemet med optimismen är nog att jag även är det när det gäller tid...

Tanken är att jag ska utmana sju andra bloggare i detta...

Carro såklart som gillar listor

Siri som behöver muntras upp så hon blir frisk från sin envisa förkylning

Alex min bloggarvän

WTF som är en blogg jag följer slavisk. Hon får mig att le:)

Pernilla för att hon stod ut med min mamma i en buss till Ullared i tisdags. Inte ens jag klarar av henne så länge...

Nu orkar jag inte fler för jag ska åka och köpa lördagsgodis:) Alla andra som tycker den var kul är härmed beviljade att stjäla bäst ni vill.

Här nedan hittar ni reglerna.
Reglerna är följande:
* Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
* Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.


Kommentarer
Postat av: whatthefuckdotcom

hehehe, jag ska göra´n så fört ja kan ;)

2008-10-25 @ 19:03:19
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/
Postat av: Camilla

Åh spännande att läsa! tack för att du antog utmaningen!!!

Sköt om dig!

2008-10-29 @ 19:50:26
URL: http://konfys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0