dagens outfit för omorderna 081001

Ny månad och nya utmaningar. Nu talar jag mest om kylan som är mitt problem...jag är en frysskit helt enkelt. Linne under och kofta över så överlevde jag dagens bravader. Blusen eller vad det nu är har jag handlat på Ellos (rea).

Är annars mest nöjd med min nya hårfärg. Hon fick till det som vanligt. Jag sa att jag ville färga det och hon fick bestämma hur. Hon satte sedan i färg utan att tala om vad hon gjorde så att jag skulle få en liten överaskning när det var klart. Lite kul tycke jag och hon prickade helt rätt som vanligt. Min frisör är bäst!

Kommentarer
Postat av: Ann

God morgon!

2008-10-02 @ 05:48:30
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0