minskade utgifter=mer kul:)

Lyckades säga upp canal + nyss:) En filmkanal som valde att satsa på serier..? När jag tecknade avtalet så var det filmer...det är det sällan längre... Har med detta tagit bort en onödig utgift så i dag ska vi åka till Gustavsvik och bada hela familjen. Jag tror det där med dagjobb var bra för mannen...han är full av överaskningar:)  (det var hans förslag!) Jag hade tänkt åka med ungarna till kumlahallen själv men detta slår nog lite högre i deras värld...

Jag blev ledig i dag och bestämde mig för att vila upp mig i dag. Från måndag är det fullt ös igen...Var till kyrkogården och tände ljus på pappas och morfars gravar. Tog en sväng till mamma för fika och promenad. Nu njuter jag av lugnet:) Om en halvtimme är det dags att åka så jag tänker sitta här en liten stund till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0