listan påbörjad...

Två dagar kvar...för en lågprisgalning som mig så är det som julafton för barnen...

I dag är det fyra timmar lektion som gäller, hoppas givetvis på fikapaus men läraren verkar human så det blir det nog. Krångel har väckt mig två gånger i natt och jag har givetvis drömt som en galning så jag känner mig lite sliten just nu...fast det går nog att justera med lite frukost hoppas jag... Pernilla tipsade mig om att det kunde vara fullmånen som spökade för mig eftersom jag drömmer så mycket nu och när jag var uppe i natt så var det aldeles ljust ute så kanske, kanske... I natt var de inte lika roliga drömmarna, glanshammars ifs klubbstuga riskerade att brinna ner men tack och lov så hade någon som inte var lika stressad som jag ringt brandkåren. Måtte denna fullmåne försvinna snart så jag kan sova om nätterna.

När jag kommer hem i dag så vankas det fint besök:) Lillkillen med mamma kommer:) Jag är glad:)

Ha det bäst i dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0