Jag ser inget i dimman

Här på Närkeslätten har inte dimman lättat på två dygn... Ett par plusgrader och ständig dimma betyder KÖLD. Var till skogen i 1,5 timme för att sen gå in en stund i skolan å sen ut på rastvakt en halvtimme. Jag frös tills i kväll... Varför är det så långt till våren? Jag är redan trött på att frysa:( I morgon blir det antingen lugnt eller jobb, det visar sig i morgon bitti.

I dag fyller mannen år men han vägrade bli firad till svärmors irritation. Hon blev inte glad... Min mamma däremot asgarvade när hon hörde att hon var välkommen till firande endast med en exlusiv present annars får hon komma en sväng på lördag för kaffe och macka. Hon tog lördag.... Stackars svärmor... Mannen fick ingen present av mig heller utan får välja sig något trevligt nästa lördag i Ullared. De har en källare med många verktyg...han gillar källaren på Gekås...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0