äntligen måndag!

Min älskade måndag är här igen. Det har varit höstlov i en vecka så nu är det äntligen vardag och lite tid utan mina kära barn. Jag ska bara öva, öva och öva i dag så att jag klarar av morgondagen som jag inte ser fram emot... Frammåt lunch ska jag träffa ett par klasskompisar och öva inför dem. Det är nog bra att öva inför två idag, för imorgon är det 10 klasskompisar och fyra lärare som tittar och lyssnar. Hjälp! Hur hårda krav kan de ha efter 10 veckors kurs??? Det är nog det som är värst...att inte veta om det man presterar räcker...

Kommentarer
Postat av: Dagens Eko

Vad ska du bli när du blir stor? (läs pluggat klart ;))

2008-11-03 @ 13:22:26
URL: http://dagenseko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0