2+4=7

Hur räknade jag lektionstimmarna i tisdags??? Jag erkänner direkt att vi skulle ha sex timmar lektion och inte sju som jag skrev...räknade visst med lunchen...Men jag kom till skolan 8.45 och åkte hem 16.30 så en lååååång dag blev det...

I dag har vi fyra timmar lektion...lååång lektion...inget lego idag....bara tragglande...undrar om jag kan vara tyst..?.

Får stanna ännu längre på det stället som jag jobbar på så det känns fint i dag:) När jag kommer hem i dag måste jag städa, städa är inte min grej...fast nystädat är definitivt min grej...

Konstigt inlägg i dag...jag har inte fått frukost än...hoppas jag blir vettigare senare...HA DET BÄST:)

Kommentarer
Postat av: Fatima

Oj då, TACK ska du ha. Det var därför min pappa undrade...jag hajjade aldrig vad han menade! Ska ändra det p¨å en gång. :-S

2008-11-20 @ 09:32:52
URL: http://misssnoopy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0