teknikens under

Sitter vid datorn och svär över teknikens under. Jag har lagt ut en annons på tradera men jag får inte med någon bild. VARFÖR? Jag ska ta tag i det i morgon när jag förhoppningsvis är lite piggare... Nu ska jag börja kolla på vad jag skulle läsa tills måndag egentligen. Jag har liksom inte hunnit det idag på något vis...

Jag var hemma hos Fatima idag, hon har allt i sitt hem som jag saknar...ytor, plats, välstädat, snygga detaljer det var kort och gott väldigt snyggt och rymligt. Undrar om hon vill byta med mitt hus som saknar...yta, plats, snygga detaljer och behöver en storrengöring. Nejaae jag tror inte hon vill byta så jag får nog göra något åt mitt eget istället. Målet är att jag ska bygga ett förråd dit jag kan flytta allt som inte får platts hemma hos mig men ändå finns här eftersom vi saknar förråd. Då skulle man se att jag har städat eftersom det inte står en massa saker framme överallt. Vilken härlig tanke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0