Snälla gör så att dygnet har fler timmar!

De närmaste tio dagarna består alla lugna stunder av plugg. Imorgon ska jag börja med extrauppgiften till tentan jag kuggade, sen ska jag baka 200 bullar till busens fotbollsklubb. Jag har lovat i ett svagt ögonblick att jag kunde ställa upp och baka (jag måste nog sluta med mina svaga ögonblick för de knäcker mig). Sen är det fotbollscup hela kvällen där busen och hans gipsade arm ska agera hejarklack och jag ska vara bullutdelare. Sen är det väl bara hem och plugga lite till. För det räcker ju inte med att jag ska skriva extrauppgiften och examinationen nästa vecka, vi ska givetvis ha lektioner två gånger nästa vecka också. De kan man ju inte komma helt oförberedd till så den text som jag skulle läsa och delge mina vänner i förseminariegruppen har varit min kvällslektyr i dag.

Konstigt nog så händer allt annat nästa vecka också. Just nu är jag rätt glad för det där gipset som gör att han inte kan träna för nästa vecka är det även föräldramöte, grillkväll med klassen och övernattning med strövarna. Hur fan ska jag få ihop tiden. Kan jag få mer timmar dessa tio dagar tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0