jaha då brinner det igen

För några veckor sen så hade vi en storbrand i Kumla och nu brinner det i en skola här. Antingen är det några idioter som inte har något vettigt att göra eller så härgar det en pyroman i krokarna. Hur som helst så är det obehagligt när det brinner lite överallt.

Hemma hos mig är det så kallt så jag har eldat i pannan i flera dagar nu. Jag vill ha tillbaka värmen för jag fryser! Fast man ska kanske inte klaga på fem plusgrader och 30 mm regn för svärfar kör lastbil till dalarna varje natt och där hade det kommit 50 cm nysnö. Det var lite problem för plogbilen för vägverket hade tagit bort alla snökäppar...det var svårt att se var vägen var.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0