vilka underbara människor det finns

En dag som började med en stor gäspning och slutade med ett leende. Klockradion stod på 5,30 i morse, började jobba kl.7 så det var bara att stiga upp. Fixade allt och väckte ungarna...de är inte vana att bli väckta så det var inga glada miner. Dottern var vansinnig över att jag ville klä på henne och åka så tidigt. Hon ville minsann sitta i nattlinnet och titta på barnprogram tills hon tyckte det var dags att åka.

Sonen hade en bottendag och åkte med min kompis till tippen när hon slutade. Alla borde ha en kompis som vaktmästare när ungen har en kaosdag och behöver komma därifrån. Hon är toppen!

Hittade en härlig hemsida när jag gjorde läxor i kväll. När man åker och jobbar på pluggdagar får man skylla sig själv att man sitter här på kvällen. Den gjorde iallafall mig glad. Gå gärna dit och läs : www.hjalm.org/Sites/anna.htm sidan är skriven av en bonuspappa till en tjej med downs syndrom. Hon verkar vara en toppentjej, som fick mig att le mitt i allt elände.

Nu ska jag gå och lägga mig och ladda för en dag i skolan i mogon. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0