vet nu hur mycket jag hatar snö nu?

Som jag har längtat hela vintern efter snö! Jag älskar snö. Men nu vill jag inte ha en endaste flinga till. Den kalla och ogästvänliga vintern är inte välkommen till min trädgård. Jag vill ha tillbaka mina blommor som jag njöt av häromdagen.

Men sonen är iallafall lycklig...han älskar snö även om den kom alldeles för sent. Vi har varit till pulkabacken i dag och sen hade vi snöbollskrig, det var ganska kul.

Enda fördelen med snön är att det lockar ut domherrar och koltrastar ur skogen så att jag kan få ta mig en titt på dem innan de flyger tillbaka till skogen. Hoppas det blir vår snart, både för min skull och för fåglarnas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0