du är nu samtal 38 i kön...

Jag har ringt idag... Jag började med Telenor där jag började med att slå in mitt personnummer för att sedan bli erbjuden en meny (ni vet tryck ett för det etc...) vilket jag än valde så fanns det inget alternativ som var kundtjänst. Det slutade med att jag efter tredje försöket (eftersom man inte kunde backa i menyerna) valde att ringa en fjärde gång och tryckte då att jag var en ny kund som var intresserad av ett abonnemang...Tänk att då kunde man trycka för att komma till kundtjänst. Efter ytterligare ett antal minuter så kom jag fram till en liten snäll tjej som kunde hjälpa mig trotts att jag ville säga upp mitt abonnemang i stället för att teckna ett.

Efter det tillbringade jag 9 minuter i kö till Swedbank och 17 minuter i kö till Eon. Sen var det bara Länsförsäkringar kvar... det tog 15 sekunder sen hade jag en handläggare i örat. Undra om de har bättre personal eller färre som ringer?

Nu tänker jag inte ringa ett enda jobbigt kösamtal på mycket länge!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0