solen skiner och livet leker

Jag är såååå klar med mina läxor och det känns toppen. Jag har varit och köpt ett litet paket till Carros bebis som inte finns än men som behöver en liten present iallafall eftersom jag inte vet när jag tar bilen de åtta milen till henne nästa gång. I morgon ska jag ha semester och ta med mig Lena och Karin upp till Carro och bara njuta, njuta och njuta lite till.

Jag har också köpt en massa blommor på vägen hem från skolan så nu ska det bli fint i eftermiddag. I kväll ska jag bete mig som en vuxen kvinna och gå på plastparty... I bland är det nog bra om jag försöker vara lite vuxen... Ja, ja solen skiner och livet leker.

Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0