slut på helgen

Nog för att dagarna går i varandra när man har sommarlov men nu är det faktiskt söndagkväll. För den som läst min blogg förr vet att jag gillar måndagar så jag ser fram emot morgondagen. Fast det uttalandet kanske jag ångrar i morgon bitti när jag inser att jag måste städa huset... På eftermiddagen kommer det en kompis som har med sig sina två barn. Det blir kul för jag gillar henne, hon är en trevlig prick. Hoppas bara våra söner kommer överrens...de kan ha lite skilda uppfattningar om saker och ting...men de har inte lekt på länge så det går nog allatiders!

Var på fotbollsskolan nästan hela dagen sen var hela familjen(!) ute och cyklade en sväng. Det blev en aning skumpig färd över stock och sten men annars var det trevligt.


Busen på fotbollsskola

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0