skönsång

Stoppade kringelikrångel i baljan, tro mig ni vill inte veta hur skitig en fyraåring på landet kan bli. Men nu är hon ren och fin men ville sitta kvar och leka. Det är ingen risk att jag inte ska höra henne för hon sjunger det högsta hon kan på någon sång som jag tror hon komponerat själv. Vackert! Fast med tanke på att hon ärvt min sångröst så är det kanske inte helt vackert men det gör inget. Huvudsaken att hon gillar att sjunga!

Borde packa allas väskor nu så att jag slipper det i morgon bitti utifall de ringer från vikarieförmedlingen och säger att jag ska jobba. Får jag inget jobb ska busens rum storstädas, sen ska trappen upp målas för då är hallen färdigrenoverad. En renoverad hall för 189 kr. Tänk om alla rum som man renoverar kostar så lite...då skulle jag vilja fixa badrummet i morgon. Badrummet kommer att kosta betydligt mer att fixa...Nu skriker dottern att hon badat färdigt. Bäst att ta hand om henne...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0