nu hände det igen...

Jag är så trött så jag somnade när jag la kringelikrångel. Ibland är jag helt hopplös... Jag har städat busens rum i dag, det blev 1,5 sopsäck med skräp! Han gick äntligen med på att jag fick slänga alla bionicle burkar. Sen åkte det en massa annat i sopsäcken när han inte såg så nu är det riktigt fint på hans rum. Det är tur det för hans kompis ska sova över här i natt. Han är liten och smidig så han ska sova på busens soffa. Det skiljer bara sju månader mellan dem men han är lite mindre i storlek än min buse. Han väger hälften så mycket, har sju nummer mindre skostolek och är ca 20 cm kortare... Han är liten i växten och min är lite stor... Hoppas de kan (de vill nog inte men det vill jag) sova snart för jag är jättetrött...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0