inte igen...

Mannen och sonen börjar bli bruna och fina...dottern var jag noga och smörjde in med solskyddsfaktor...själv har jag soleksem igen. Vet ni hur solexem kliar? Jag blir galen!

Jag ska inte göra läxor förrens i september...vet ni vad härligt det känns. Det känns som en stor sten lyfts ur min ryggsäck och jag kan börja leva igen. Underbar känsla (förutom de där jävla solexemen som fortfarande kliar). Imorgon ska jag köpa blommor till resterande krukor och balkonglådor. Sen ska jag ställa en hel hög av krukor på min nyskurade och nyoljade altantrapp. Sen ska jag sitta där på min älskade trapp och äta glass och njuta...

Kommentarer
Postat av: mumari

Åh, vad jobbigt med soleksem, jag fick det när jag var yngre. Men nu blir jag oftast bara brun på en gång!
Ha en underbar dag!
Kramar

2008-06-02 @ 08:15:16
URL: http://mumari.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0