hur kan man bli så trött?

Jag ska nog gå och lägga mig tidigt i kväll om jag ska kunna jobba hela dagen i morgon och på fredag. Busen var helt slut efter skolavslutningen i kväll (kan bero på att han valde att cykla dit och hem när vi andra tog bilen) han har varit uppe i varv hela dagen och fick gå på fritids till 16,45 för att stressa hem och duscha och byta om. Sen tog han då cykeln de 4 km till skolan firade avslutning och cyklade hem 4 km igen. Inte undra på att han var så trött och arg så att en hungrig isbjörn hade varit lugn i jämförelse med honom. Den som har sett min buse hungrig och helt slut förstår vad jag menar... Han är inte att leka med...

Kringelikrångel har fått visa sitt ROSA rum för mormor och farmor som inte var helt övertygade om att det var rätt färgval. Själv är hon helnöjd och i morgon kväll ska vi flytta in madrasser och leksaker i hennes rum igen. Ska nog skicka iväg ett sms till mannen att hon ligger på vårt sovrumsgolv och sover så att inte han trampar på henne när han kommer hem i kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0