Då var det morgon igen

Vaknade klockan sex och kunde inte somna om. Om en timme så ska jag och busen åka till fotbollsskolan. Jag har lovat att hjälpa till på förmiddagen. Bäst att gå och fixa en god frukost innan familjen vaknar så kan jag äta i lugn och ro.

Vi cyklade till en kompis i går. Det var en mil enkel resa och det gick förvånansvärt bra att cykla tyckte jag. Väl där kom en kompis till busen över så han var helnöjd med utflykten. När vi efter några timmar hade cyklat hem var jag ganska trött så vi åkte till the big M och åt. Sen åkte vi en kurva till Askersund och åt glass. Det var kallt men gott!


Jag provade min nya kamera lite och det blev visst 114 bilder i går. Jag måste nog köpa en extern hårddisk tror jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0