Nya kurskompisar i dag!

I dag började nya kursen. Slut på natur och skapande för nu börjar matematiken. Inlärning i matematik hur låter det... Fast matte var ju faktiskt ett av mina favoritämnen i skolan så det kanske blir allatiders... Det känns hur som helst avlägset länge sedan som jag överhuvudtaget behövde tänka på matte. Fast å andra sidan gör jag det ju varje dag. Jag älskar siffror och logiskt tänkande. Inget humanist flum för mig tack! Jag vill ha saker som jag kan bevisa och förstå. Funderade ett tag på att bli revisor för jag gillar företagsekonomi...men jag insåg tack och lov att jag skulle bli helt uttråkad av att göra det hela dagarna. Nej nu kommer det att bli ungar för hela slanten ända fram till pensionen. Det blir alla tiders det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0