Jag kan faktorisera!!!

Jag klarade uppgiften från igår!!! Fast det behövdes en hel del hjälp innan jag fattade hur man gjorde (tack Carro). Det hela slutade med att jag i stället för att lyssna på föreläsningen på förmiddagen faktoriserade mitt och sedan kompisens födelsedata. Hur tråkig var den då? TRÅKIG! Snälla någon gör så att fredagens föreläsning blir intressantare. På eftermiddagen hade vi farbrorn Kjell och han är himla mysig. Då kändes det lite bättre igen. I morgon är jag ledig! Så ledig man kan bli med ett fullklottrat papper med "Måste göra saker". Men jag tänker låta min naturliga väckarklocka ringa i morgonbitti (dottern) i stället för klockradion. Om jag har tur får jag sova till 7.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0