Åh vad det är härligt att tjäna pengar!

Jag har ju anmält mig som springvikarie inom barnomsorgen. I dag var första dagen som jag hade anmält att jag kunde jobba. Men telefonen var alldeles tyst i morse...lite snopet kändes det nästan. Men fram på förmiddagen ringde det så jag fick jobba fyra timmar på eftermiddagen. Det var kul att jobba igen och ännu roligare när de frågade om jag kunde komma i morgon också. Summan av kardemumman blev att jag kommer att tjäna 1000 kr den här veckan...det är så skönt att äntligen tjäna pengar!!! Fast jag ska inte röra dem är det tänkt. De ska bli reservkassa om jag inte får ett sommarjobb. Men jag tror jag får ett sommarjobb så då har vi en fin liten reservkassa att göra något kul för...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0