vip-kund

Jag och busen var till mamma och hämtade alla tomtar och julsaker. Trodde jag ja. Jag kan inte hitta mina snögubbar! Så surt!

På vägen hem skulle vi in på Lidl och köpa frukt...jag inser när vi nästan handlat klart att kortet ligger i ryggsäcken hemma och plånboken innehåller bara en femtiolapp. Fick gå till kassan och fråga om jag kunde ställa våra varor där...snabbt hem där jag ser en uppstressad man i ögonvrån när jag  hämtar kortet och far tillbaka till affären.

Killen i kassan -Hittade du kortet??
Virriga jag         -Ja då det låg hemma i ryggsäcken. Det är nog lite mycket nu för det var tredje
                             gången på en månad tror jag ...
Killen i kassan -Det är nog enklare om du har ett kort här vid kassan än att du åker hem och
                             hämtar det varje gång du är här.

Hmm undrar om jag är välkänd eller ökänd i den där affären...

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahaha, skrattar gott med dig i din förvirring. Jag är likadan!

Trevlig helg! Kram Hanna

2008-12-12 @ 10:10:09
URL: http://familjenhenriksen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0