mmmm

Fläskpannkakan ligger fint i min mage:) Nu till frågan...finns det några "måsten" i dag eller kan jag bara softa runt? Lite "borden" flyger omkring i luften men kanske ska jag strunta i dessa också? Baka kakor till julen är ju kul...det kanske jag ska göra...

Ungarna sitter mätta i soffan och mumsar lite lördagsgodis till efterrätt. Det är tydligen nån slags Avatar dag i dag så tvn utsöndrar fortfarande skitprogram efter skitprogram. Till och med bära in ved känns lockande framför att sitta brevid dem och titta.

Kommentarer
Postat av: Finnpajsaren

Nej, inga måsten eller borden. Inga pistoler mot tinningen. Gör det man vill på en lagom nivå. Det är mitt motto inför julen och jag känner mig mer relaxed än nåt år! :-)

Tommy och Jerry (som veran säger)... hoppas ni får en skön lördagkväll!

2008-12-20 @ 19:34:07
URL: http://finnpajsaren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0