lika bra att få det gjort!

Nu har jag betalt alla räkningar...lika bra att göra det nu så man slipper otrevliga överaskningar efter jul... Det känns som vi kanske kan köpa den där tvn i januari...annars får det bli februari...Tänk om jag kunde få en (helst två) nya soffor också... Ena delen av vår fula soffa håller på att ge sig och i stället för som vanligt fixa till detta tänker jag låta den gå sönder helt...hi hi då måste vi köpa nya soffor eftersom mannen inte är den som skruvar ihop möbler...det brukar liksom vara jag. Så nu när han är lite ledig i jul så kommer han att slänga alla sina kilon (några stycken) i soffan precis där den är lite ranglig...*fniss*

Kommentarer
Postat av: Hanna

Bra uträknat, det borde funka fint! Det är väl sånt som kallas kvinnlig list?! Vill önska dig en riktigt god jul med lite lugn och ro mitt i allt som måste fixas.

kram Hanna

2008-12-23 @ 14:51:49
URL: http://familjenhenriksen.blogspot.com
Postat av: Catti

Kikar in och önskar God Jul

2008-12-23 @ 19:49:05
URL: http://lakritsfantomen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0