konstig dag

Fick en stund över när jag väntade i busens skola på att vi skulle till tandläkaren. Jag hann läsa en hel del i boken (pluggade lite idag) fick höra lärarna sucka och pusta över att det är allmänt kaos och höra en arg person i personalen som precis fått skäll av en annan personal...spännande 50 min...
Tandläkarbesöket gick allatiders och var klart på 10 min, hon hette Agata och min buse förstod inte riktigt vad hon sa men bra blev det:) Hem för att göra lite mer läxor men bläcket tog slut så vi (jag och mannen som hade mååånga ursäkter om varför han inte skulle till skogen och hugga) vi åkte till Netonnet och det var som att komma till himmelriket för en pryltokig som mig:) Vi tittade på tv-apparater men det slutade med bläck och en ny mindre dataväska till mig. Tv får det bli efer jul...
Nu har mannen åkt för att köpa en telefon till busen som fyller på tisdag...den som han via telefon beställt från Telia kom i dag och det var inte riktigt vad han och jag kommit överens om så nu är mannen en lycklig ägare till en ny telefon bara för att han missuppfattade den trevliga tjejen på Telia...suck! Mer utgifter...

Hinner nog inte med den där fotoutmaningen i dag...

Kommentarer
Postat av: Fatima

Jag kan känna igen förvirringen i familjen ;o)

har själv en karl som är aningen förvirrad ibland!

Vist är det spännande å tjuvlyssna på andras gräl, jag önska man fick uppleva det lite oftare...förgyller vardagen lite!

Ha de så bra, kram

2008-12-05 @ 16:21:21
URL: http://misssnoopy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0