Knäcken smakar mumma!

Knäcken blev perfekt men det andra jag gjorde blev sådär...så nu kokar jag ny kola och hoppas på perfekt resultat den här gången:) Krångel är lite hängig, hoppas det är för att vi gjort aldeles för lite i dag och inte för att nya sjukdagar är på ingång... Jag tror på för lite friskluft i dag...också. Konstigt jullov det här, tycker vi inte hinner någonting. Kanske för att jag varit så slut att jag enbart har laddat mina batterier (=jag har gjort hälften så mycket som vanligt) eller så är det nåt annat som jag kan skylla på. Läxorna får vänta tills juldagen tror jag. Då måste jag börja! Annars hoppas jag mest på att pippifilmen tar slut (gillar inte den tecknade).



Så här tycker jag att pippi ska se ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0