klart för stunden

Alla räkningar som fanns är betalda och jag överlevde. Tack för det:) Nu vet jag ju att det kommer flera men det brukar vara värre än så här så jag är tacksam för det. Jag vet tyvärr att det kommer två stora utgifter mycket snart så jag är mycket tacksam om de andra utgifterna är okey.

Jag mår ännu lite bättre än i morse men tröttheten är fortfarande över mig. Inser att jag måste ta det lite lugnt och inte stressa upp mig så mycket så ordnar det sig nog. Jag ser fram emot att orken kommer tillbaka snart...imorgon går bra...eller en annan dag...

Nu ska jag nog börja skriva lite julkort så jag slipper stressa i morgon när de ska postas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0