Jag är så stolt:)

Det var fotboll på hög nivå...Fjugesta mot Stene. Mer spännande match får man leta efter som ni förstår;) Jag och busens kompis som sov här i natt var på plats på bänken för att se ett gäng 9-10 åringar jaga mål. Det var då det hände...min aldeles egna buse gjorde nästan mål:) Fattar ni? Kanske svårt om man inte träffat honom men fatta att han lärde sig springa motoriskt förra året och äntligen lärt sig träffa bollen. Han, min egen buse han inte bara träffade bollen, han gjorde nästan mål! Vi snackar om milimeter som var på fjugestas sida...Tänk om den gått in...vilken lycka! Men jag är en mycket stolt mamma till en buse som nästan krossade fjugesta i några sekunder...nästa gång går den in!!!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Kunde ej bjuda in dig till min blogg då jag inte hade din mail. Men maila mig om du vill på snowsee@hotmail.com :)

2008-12-21 @ 16:38:17
URL: http://snowseesblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0