jag andas lugnt nu:)

Alla måsten är avklarade och jag ligger nerbäddad:) Jag ska baaaara blogga lite och läsa lite andra bloggar sen så ska jag sova snällt. I morgon kväll ska jag titta lite mer på den där bloggdesignen (Tack whatthefuckdotcom för alla dina tips:)) nu orkar jag helt enkelt inte koncentrera mig mer i dag.

Sotarmästaren kommer i morgon för att kolla skorsten och sånt där (besiktning) så Ann-Sofie har städat pannrummet och letat efter stegen som mannen använt men inte burit tillbaka (varför?) allt detta i vit klänning, arbetshanskar och träskor, undrar om jag var snygg då??? Tur att jag bor på landet och det var kolsvart när jag irrade runt...

Busen lekte med kameran när jag och krångel kom tillbaka från ica så han förevigade sin mamma innan träskorna kom på och jag blev lite skitig... Det var halva priset på alla lussesaker så det blev både krona, tärnljus, glitter och lusselinne. Krånel var helnöjd och har nu släppt sin tanke med att vara ängel...hon ska nu vara någon härlig blandning av tärna och lucia...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0