ge mig semester!

Jag är trött i kroppen och trött i knoppen..snälla någon ge mig semester! När är det min tur att få tänka på mig själv och inte göra allt för att någon annan önskar det. Var till ica med en krånglig unge...nu ska jag straxt till skogen med mat åt mannen, nästa unge och en svärfar. Värst är det att få den krånglige ungen ut till bilen och följa med till skogen...hon tycker hon kan få vara hemma själv och titta på tv...4-års åldern är en härlig tid...borde tända i pannan också...GE MIG SEMESTER!!!

Kommentarer
Postat av: Finnpajsaren

A men visst är de härliga våra små fyraåringar!?

Får du inte vara lite ledig i jul då? Själv har jag en stark önskan om en helda i händerna på en massör. Kan tänka mig lite ansiktsbehandling, kroppsscrub, fotvård och så på det också. Tänk en hel dag med sånt lyx!?

Kram kram på dig.

2008-12-14 @ 12:46:06
URL: http://finnpajsaren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0