en torsdag bland alla andra

En helt vanlig torsdag? Nej då inte alls...det blir en spännande dag med min tidsoptimism som största aktör...krångel har sovit hela natten förutom den halvtimman sent i går kväll då hon hade någon febertopp. Själv blev jag väckt 5.20 av mannens arbetsledare som undrade om han fått med sig lastbilsnycklarna hem för de hade inga reservnycklar...tror ni jag somnade om? Näpp! Så jag passade på att plugga lite så nu har jag betat av lite till av boken. Ska försöka läsa lite till senare. Nu vankas det frukost tror jag för magen kurrar!!

Kommentarer
Postat av: mumari

Kör din man lastbil?

Min man hade åkeri förrut, jag sakna lastbilen ibland för det var rätt mysigt att bara sitta och åka med i den!

Jag överlevde kvällen igår i alla fall, ikväll är det samma visa igen, i dotterns klass!



Kramar

2008-12-11 @ 07:37:30
URL: http://mumari.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0