bönder och tårar

Sneglar lite på bonde söker fru och inser att jag har missat några avsnitt...de gråter och skrattar om vart annat så det är nog kul eller nåt...tycker det verkar ganska jobbigt att ha en filmkamera i nyllet jämt och ständigt.

I morgon ska vi till Komtek på studiebesök så det ska bli riktigt kul. Massor av teknik för vuxna och barn:) Helt klart min stil. Sen är det jullov!!! Eller jullov...?jag är ju inte klar med uppgiften riktigt men jag har börjat...bara sisådär fem sidor kvar att skriva.

Kommentarer
Postat av: Catti

Jamen är det antal sidor och inte i ord som räknas så rekommenderar jag STORA BOKSTÄVER =) Go´natt

2008-12-17 @ 22:46:47
URL: http://lakritsfantomen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0