tänk att de fanns

För den som känner mig så vet ni att jag kan upplevas som en aning vimsig. Jag erkänner direkt, jag är vimsig. Runt nyår så skulle vi göra en examinationsuppgifft till skolan plus en vfu-uppgift. Jag hade skrivit ut allt och hade även påskrivna intyg från vfu:n och två brochyrer om kost som jag skrivit ut från nätet. Sammanlagt var det ca 70sidor som jag visste att jag prydligt lagt i en mapp. Gissa om jag letade den dagen jag skulle till skolan. Jag letade i flera dagar och städade kontoret extremt noga, men inga papper. Det slutade med att jag fick göra om allt sammans.

I dag skulle jag städa alla skåp och lådor i matrummet...där i lådan under vitrinskåpet ligger alla papper! Där? Vad tänkte jag med? Varför la jag alla viktiga papper till skolan i vitrinskåpet? I går var det en som undrade om jag hade tomtar på loftet...kanske jag har det. Eller kanske någon liten pyssling som hjälper mig i mitt kaotiska liv. Den pysslingen skulle jag villa ha ett snack med!

Kommentarer
Postat av: whatthefuck

Det var tomten!!!!!! Jag svär... det vaaaaar tomtejä-eln!!!! Min tomte har gjort lika mot mej... dom är säkert bröder!!! Det var toooomten!!!!





;)

2008-08-31 @ 18:38:47
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/snapshots

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0