Vilken tur!

Jag har blivit överbjuden i flera auktioner med tröjor till busen. Nu gör det inget om jag vinner resten. Och busen behöver alltid kläder eftersom han sliter kläder som få. Det vet alla som har träffat honom...

Kul att du och jag ska gå omkring i likadana klänningar i sommar Pernilla. Jösses vad snygga vi ska vara då! Jag räknar med att vara hemma nästan hela sommaren så vi tar gärna en sväng förbi dig när skolan har tagit slut. Fast just nu känns det tungt med denna förbannade grammatik. Men den ska vi väl klara oss igenom när vi klarat det som varit innan.

Har varit och jobbat några timmar på fritids på eftermiddagen. Det känns bra att komma till ett ställe som man varit  förut, inget krångel och ungarna vet var de har mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0