önskar jag vore pigg

Jag är så himla trött! Gick upp kl. 5.50 i morse och efter en morgondusch så har jag pluggat, pluggat och pluggat. Muntlig examination i två timmar och sedan skynda till dagis och fritids för att skjutsa busen till strövarna med matsäcken som jag gjorde i morse och som har stått i bilen i kylväska hela dagen. Nu är min granne och vän så snäll och kommer snart hit så att jag slipper att ta med mig dottern när jag hämtar hem honom. Annars hade hon somnat i bilen och jag skulle inte få plugga i kväll utan vara uppe med henne. Nu räknar jag med att hon somnar snällt och jag kan börja läsa till onsdag eftersom jag ska åka och jobba i morgon på pluggtiden.

Men jag klarade examinationen tror jag och nu kan jag gå vidare i livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0